Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Karpińska Magdalena (1984- )
(1)
Mechło Paulina
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Wójtowicz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Martwienie się
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Samoświadomość
(1)
Sprzedaż
(1)
Stres
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Trening umysłu
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wiarygodność
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Książka do wypełniania
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Dzięki tej książce: dowiesz się, dlaczego zamartwianie się jest groźne i jak nad nim zapanować, nauczysz się właściwego podejścia do stresu związanego z pracą, zaczniesz pokonywać strach i przyjmować pozytywne nastawienie, dowiesz się, jak radzić sobie z presją czasu i stawiać czoła zmianom, staniesz się szczęśliwszym, bardziej spełnionym człowiekiem. Przeżyj dzisiejszy dzień z radością! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Sell! : the way your customers want to buy.
Dzięki tej książce przyswoisz ponadczasowy model sprzedaży opracowany przez amerykańskiego pisarza. Zaczniesz stosować zasady, które sprawdzają się nie tylko w działalności biznesowej, ale i w życiu osobistym. Zrozumiesz, dlaczego tak ważne są relacje z klientem i będziesz nimi skutecznie zarządzać. Nabędziesz kompetencji potrzebnych na każdym etapie transakcji, by zyskać zaufanie i szacunek partnerów w biznesie. Rozwiniesz umiejętności wpływania na nabywców, rozumienia ich oczekiwań, a także wykorzystywania sprawdzonych zasad rządzących więziami międzyludzkimi. W tej książce wyniki odkrywczych badań naukowych przeplatają się z doświadczeniami najlepszych praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej